FANDOM

Spider-Man-1

Děj Editovat

Peter Parker plánuje požádat Mary Jane Watsonovou o ruku, která právě odehraje svůj broadwayský muzikálový debut. Na schůzce v Central Parku spolu sledují meteorický roj. Malý meteorit spadne nedaleko nich a na Zemi se tak dostane mimozemský černý symbiont.

Ve stejné době utíká z vězení Flint Marko. Když se snaží schovat před policií, spadne do experimentálního urychlovače částic, který smíchá jeho částice s okolním pískem. Tím se z něj stane Sandman.

Harry Osborn ví, že Peter Parker je Spider-Man, a viní ho z toho, že si Mary Jane vybrala jeho před ním. Pokusí se ho napadnout, ale poraní si hlavu a získá krátkodobou paměť.

V době festivalu oslavujícím Spider-Mana vyloupí Sandman transportní bankovní vůz. Spider-Man tomu nedokáže zabránit, navíc později zjistí, že vrahem strýčka Bena Parkera byl právě Flint Marko a původní pachatel, který již zemřel, byl jen komplicem. Peter tak začne plánovat pomstu. Ve spánku se s ním ale spojí černý symbiont, který jej sledoval domů. Po probuzení mladík zjistí, že jeho oblek Spider-Mana je černý a že vzrostly jeho schopnosti. Symbiont však také posiluje arogantní a nenávistnou Peterovu stránku.

Při své pomstě se střetne se Sandmanem a zjistí, že jeho slabinou je voda. Tím ho porazí.

Kariéra Mary Jane kvůli nelichotivým recenzím stagnuje, avšak Peter je zahleděn jen sám do sebe, proto dívka hledá pochopení u Harryho. Poté, co se Harry uzdraví ze ztráty paměti, zmanipuluje Mary Jane, aby se s Peterem rozešla. Ta poté začne chodit s Harrym, čímž dosáhl svého cíle pokořit Petera.

Spider-Man se kvůli tomu naštve a díky symbiontem posílenému hněvu se pomstí Harrymu v nelítostném souboji. Peter také v novinách oznámí, že jeho rival, fotograf Eddie Brock, falšoval fotografie, na kterých ukazoval Spider-Mana jako zločince. Kvůli tomu Brocka vyhodí z práce. Mezitím se Sandman zotaví z boje se Spider-Manem.

Peter se snaží, aby Mary Jane žárlila, a tak pozve kamarádku Gwen Stacyovou do klubu, kde jeho bývalá přítelkyně pracuje. Když si to Gwen uvědomí, odejde, zatímco Peter a Mary Jane se pohádají. Parker se poté popere s vyhazovači a nešťastně udeří i Mary Jane. Tím zjistí, že symbiont přebírá vládu nad tělem. Chce se ho zbavit, což učiní v kostele díky zvuku zvonů. Symbiont se poté spojí s Eddiem Brockem, který se ve stejné době modlí v kostele za Peterovu smrt. Tím se z Brocka stane Venom, který poté vyhledá Sandmana a nabídne mu spolupráci proti Spider-Manovi.

Sandman a Venom zajmou Mary Jane. Peter požádá o pomoc Harryho a společně se pokusí o záchranu Mary Jane. Symbiont společně s Eddiem Brockem při souboji zdánlivě zemřou. Po boji řekne Flint Marko Peterovi, že smrt strýce Bena byla nehoda a Peter mu odpustí. Flint poté mizí rozplynutý v písek a Harry zůstává ochrnutý od pásu dolů po bitvě s Venomem.

Mary Jane poté zpívá v baru kde jí navštíví Harry a sdílí spolu polibek. Peter to celé sleduje z venku než odejde.

Obsazení Editovat

Peter Parker/Spider-Man-Tom Holland

Mary Jane Watson- Kirsten Dunst

Flint Marko/Sandman-Thomas Haden Church

Harry Osborn- James Franco

Curt Connors- Dylan Baker

Betty Brant- Angourie Rice

Eddie Brock/Venom - Topher Grace

Gwen Stacy- Bryce Dallas Howard

Emma Marko- Theresa Rusell

Robbie Robertson- Bill Nunn

George Stacy- James Cromwell

J. Jonah Jameson- J. K. Simmons

Ben Parker- Cliff Robertson

May Parker-Marisa Tomei

Norman Osborn- Willem Dafoe

Flash Thompson- Tony Revolori

Dennis Caradine- Michael Papajohn

Informátor PozorovatelůStan Lee

Počet smrtí ve filmu Editovat

  1. neznámý policista- zabit Sandmanem
  2. neznámý policista- zabit Sandmanem
  3. neznámý policista- zabit Sandmanem
  4. neznámý policista- zabit Sandmanem
  5. Ben Parker- zastřelen Sandmanem
  6. neznámý policista- zabit Sandmanem
  7. neznámý policista- zabit Sandmanem
  8. neznámý člen SWATU- zabit Venomem
  9. neznámý člen SWATU- zabit Venomem