FANDOM

Captain America-0
Skutečné jméno Stephen Grant Rogers
Druh Člověk
Pohlaví Muž
Filmy Avengers: Infinity War

Avengers: Endgame

Avengers 3 

Avengers: Age of Ultron

Captain America: Občanská válka

Spider-Man: Daleko od domova (fotka)

Captain Marvel (mezi-titulková scéna)

Spider-Man: Homecoming

Captain America: Návrat prvního Avengera

Thor: Temný svět (iluze)

Ant-Man a Wasp (mluví se)

Ant-Man (po-titulková scéna)

Captain America: První Avenger

Hraje Chris Evans
Status Naživu

Steve se na počátku války pokusil hned několikrát narukovat do armády, kvůli jeho stavu to však nebylo možné. Ze všech problémů jej musel vytahovat jeho přítel Bucky, který bohužel musel do armády bez Stevea. Steve se ale nevzdává a pokouší se rukovat znovu. Tentokrát mu pomůže Dr. Erskine, který z něj následně udělá prvního superhrdinu.

Spolu se svým Howling Commandem se Kapitán utkal s armádou Hydry, kterou vedl nechvalně proslulý Red Skull a jeho pravá ruka Arnim Zola. Bucky při pokusu o zajetí Zoly padá do zamrzlého kaňonu a byl považován za mrtvého. Steve vyrazil do poslední Red Skullovy základny a s jeho letadlem zamířil do vody. O téměř padesát let později je vzkříšen organizací SHIELD.

Avengers: Infinity War Editovat

Avengers 2 Editovat

Je S.H.I.E.L.D.em vyslán zpátky do akce. Asgardský bůh Loki terorizuje Zemi a vyhrožuje válkou. Spolu s ostatními hrdiny Iron Manem, Thorem, Hulkem, Hawkeyem a Black Widow se spojí v tým a Lokiho mimozemskou armádu Chitauri pošlou zpátky odkud přišla.

Avengers: Age of Ultron Editovat

Musí stát proti problému, který vzešel ze Starkovy mysli. Tony vytvořil Ultrona, který by měl dělat práci místo nich a chránit lidstvo. Ultron ale vyhodnotil lidstvo jako zlo a rozhodl se jej zlikvidovat. Ultron také vzal pod svá křídla dvojčata Maximoffovy, které získaly superschopnosti díky experimentům s Lokiho žezlem. Dvojčata nakonec přestoupí na dobrou stranu a spolu s Visionem Ultrona porazí. Po Starkově odchodu se stává Cap šéfem nového týmu Avengers, který se skládal z Black Widow, War Machina, Falcona, Visiona a Scarlet Witch.

Captain America: Občanská válka Editovat

Captain se dostal do konfliktu s vládou, která hrdiny chtěla kontrolovat. Ještě víc ho ale zarazí, že kvůli tomu bude muset bojovat proti svým přátelům. Nakonec to skončí rvačkou s Iron Manem a zahozením jeho ikonického štítu.

Captain America: Návrat prvního Avengera Editovat

Captain byl po zatčení donucen pracovat pro znovuobnovený S.H.I.E.L.D avšak zjistil, že Hydra je uvnitř SHIELDu. Nápomocní zde Kapitánovi byli Black Widow a Falcon. Cap se dozvídá, že Bucky pod jménem Winter Soldier pracuje pro Hydru, která vzkvétala uvnitř špionážní agentury. Bucky mu sice pláchne, ale Kapitán je připraven se mu vydat po stopě.

Ant-Man Editovat

Captain se dozvídá, že byl Falcon zabit Hydrou ale ví kam se má vydat za Buckym.

Captain America: První Avenger Editovat

Steve se dozvídá, že Red Skull stále žije a postaví se mu společně s Buckym. Bucky bohužel umírá ale Steveovi se podaří zničit zbytky Hydry a Red Skull je roztrhán sílou Tesseractu. Cap poté spolu s Nickem Furym zakládá nový S.H.I.E.L.D. ve kterém spolu mají dát pozor na to aby dokázal fungovat jako opravdová justice spravedlnosti.