FANDOM

Black Widow-1
Skutečné jméno Natalia Alianovna Romanoff
Druh Člověk
Pohlaví Žena
Filmy Avengers: Infinity War

Avengers: Endgame

Avengers 3 

Avengers: Age of Ultron

Captain America: Občanská válka

Spider-Man: Daleko od domova (fotka)

Captain Marvel (mezi-titulková scéna)

Spider-Man: Homecoming (mluví se, záběry a nákres)

Thor: Ragnarok (mluví se, videozáznam)

Captain America: Návrat prvního Avengera

Iron Man 2

Black Widow

Hraje Scarlett Johansson
Status Naživu

Avengers: Infinity War Editovat

Avengers 2 Editovat

Je vyrušena během mise v Rusku a dostává za úkol naverbovat Bruce Bannera, což se jí taky podaří. Zatímco Banner pomáhá najít Tesseract, Widow letí do Německa, kde se Loki snaží ukrást iridium. Po útoku na Helicarrier, kde se dostala do potyčky s Hulkem, se vydává do New Yorku zastavit po boku Avengers mimozemskou invazi.

Avengers: Age of Ultron Editovat

S.H.I.E.L.D. byl nakonec naoko zrušen a Widow se rozhodla nadále bojovat spolu s Avengers proti Hydře. Avengers nakonec vystopovali Hydru v Sokovii a získali od nich Lokiho žezlo. Stark s jeho pomocí stvořil Ultrona, který si dal za cíl zničit Avengers a pomoct lidem se dál vyvíjet. Widow se snažila navázat milostný vztah s Bannerem, ale ten se jí kvůli Hulkovi vyhýbal. Nakonec je Ultron poražen a Hulk zmizí kdovíkam. Avengers se rozcházejí a Kapitán formuje nový tým, jehož je Widow součástí.

Captain America: Občanská válka Editovat

Hrdinové byli rozdělení na dva tábory a bojovali za své názory. Widow stála po po boku Iron Mana, který bojuje za omezení činnosti hrdinů a jejich zavedení pod vládu. Nakonec ale pomohla utéct Captainu Americovi.

Captain America: Návrat prvního Avengera Editovat

Jakmile byla situace zažehnáná, stala se součástí týmu S.T.R.I.K.E., který bojoval pod velením Captaina Ameriky. Spolu s ním jde osvobodit loď S.H.I.E.L.D.u Le­murian Star. Captain zjišťuje, že Natasha měla také jiný úkol a není z toho vůbec nadšený. Widow poté Kapitánovi pomůže, když zjistí, že S.H.I.E.L.D. ovládla Hydra.

Iron Man 2 Editovat

Měla za úkol dohlížet na Starka. Poté, co Rhodey napadl Tonyho a rozhodl se svůj oblek věnovat vládě, navštívil Starka Nick Fury a krytí Widow bylo odhaleno. Stark začal vyvíjet nový prvek, který by mu zachránil život a Natasha zůstala pro okolní svět ve svém krytí. Během útoku na Stark Expo pomohla Widow s polapením Justina Hammera a poté s odblokováním Rhodeyho obleku War Machine.