FANDOM

Age of ultron-0

Děj Editovat

Avengers našli polohu vůdce zločinné organizace HYDRA, barona Wolfganga Struckera, který vlastní Lokiho žezlo, v němž se nachází jeden z kamenů nekonečna. On se jim plánuje vydat, ale má dva trumfy v rukávu, dvojčata, na nichž dělal experimenty. Jedná se o Quicksilvera/Pietra Maximoffa , který dokáže vyvinout obrovskou rychlost a Scarlet Witch/Wandy Maximoffovou, která ovládá telepatii a telekinezi. Ty mu ale utečou a Iron Man zničí ochranný štít budovy. Quicksilver napadne Avengers, ale nijak moc, pouze je "poškádlí". Hawkeye je poraněn, ale bude v pořádku. Hulk ničí a drancuje, ovšem dokáže se ovládat, protože se přeměnil dobrovolně. Poté se nechá přivést zpět do lidského stavu agentkou Romanovovou.

Captain America našel Struckera a omráčil ho, ale vrhla se na něj Scarlet Witch, která mu předvedla ukázku jejích schopností a shodila ho ze schodů. Stark vnikl do pevnosti, sundal si brnění a došel do místnosti, kde Strucker zkoumal umělou inteligenci a našel tam Lokiho žezlo. Jenže se k němu připlížila Scarlet Witch a ukázala mu, že způsobí smrt svých přátel a zničení celého světa, protože podle všeho neudělal maximum. Poté se probudil a žezlo vzal. Když pak dvojčata unikly, Avengers odletěli ke Starkovi a Struckera předali spravedlnosti. 

Hawkeye je uzdraven a Stark s Bannerem v tajnosti pracují na projektu Ultron, což by měla být právě přelomová umělá inteligence. Přestože to vypadá, že selhali, nakonec vznikne umělý život, skutečný a inteligentní Ultron, který zatím jako jiskra v programu napadne J.A.R.V.I.S.E, Starkův inteligentní operační systém. Tohle se stane, když se u Starka koná večírek, na němž nechybí žádný Avenger, ale je tam dokonce War Machine/James Rhodes nebo Falcon/Samuel Wilson. Mezi Romanovovou a Bannerem to jiskří, čehož si všimne i Rogers. Po krátkém čase se Avengers vydají do hornějšího patra, kde se snaží neúspěšně zvednout Thorovo kladivo

Přitom je ale přeruší Ultron, který si nechal narychlo splácat tělo ze součástek, aby se mohl přijít ukázat Starkovi, kterého velice nenávidí (stáhl si všechny potřebné informace z JARVISe) a vyslal na něj dva jeho roboty, kteří napadli Avengers a poranili Rhodeymu rameno, ale jinak byli zničeni. Poté je zničena i tělesná schránka Ultrona, ale jeho mysl se přenese do Strueckerových laboratoří, kde si začne tvořit nové, lepší tělo. Aby byl ale vyztužen kvalitně, potřebuje kov vibranium, což je kov, z něhož je vyroben i štít Captaina Ameriky a jeho nejbližší vlastník je Ulysses Klaue. Avengers obdrží fotku, na níž se nachází mrtvé tělo barona von Struckera. Není známo, zda se skutečně zabil sám, nebo jestli ho zabil Ultron. 

Avengers se za ním vydávají až do Afriky. První tam ale jsou Ultron s Quicksilverem a Scarlet Witch, kteří se k němu přidali, protože kvůli Starkovým bombám zahynuli jejich rodiče. Klaue se jich nebojí, ale když se objeví Ultron a naštve se, Klaue mu vibranium bez váhání předá. Ultron mu převede na účet astronomické částky, miliardy dolarů a tím ho naprosto ohromí. Poté ale Ultron použije Starkovu hlášku a když ho k němu Klaue přirovná, robot mu urazí paži. Následně ale dorazí Avengers a vytvoří zmatek, Klaue díky němu uteče. 

Ultron se střetne s Iron Manem, zatímco ostatní se postaví dvojčatům. Quicksilver je velmi zvýhodněn, a ty, které neporazí, těm jeho sestra omámí mysl a oni mají halucinace a vize, které jim neumožňují bojovat. Poté to samé udělá Bannerovi, který se změní na Hulka a nedokáže se ovládat. Iron Man se to dozví těsně předtím, než zničí další Ultronovu tělesnou schránku a letí ho zastavit. Hulk zatím demoluje město, ale Stark si nechá z vesmírné družice, která obíhá kolem Země poslat nouzové brnění, které slouží k boji právě proti Bannerovi, v případě, že by se neovládl. Po vyčerpávajícím boji poničí kus města, přičemž kompletně zničí naštěstí prázdnou budovu, načež ho Stark konečně přesně mířenou ranou do hlavy omráčí. 

Avengers se vrací z jižní Afriky psychicky zdeptaní po útoku Scarlet Witch. Black Widow napadla vize z minulosti, v níž se objevil její brutální výcvik. Thor se vrátil do Asgardu, kde byl napaden slepým Heimdallem a Captain America se objevil na jakémsi večírku ještě před pětasedmdesáti lety a potká tam svou starou lásku Peggy Carterovou. Není známo, co provedla Bannerovi, že se tak rozčílil. Nyní je ale Hawkeye veze na bezpečné místo, které se ukáže být nějakou farmou. Avengers nakonec zjistí, že jsou na Bartonově farmě. 

Thor ale brzy odejde, protože chce hledat odpovědi na otázky, jež mu položila jeho vize. Na farmě se objeví Nick Fury a snaží se je podpořit. Romanovová se navíc snaží přemluvit Bannera do vztahu, přičemž on by chtěl, ale nemůže. Ona mu řekne, že fyzický vztah by byl stejně nemožný, protože ona byla kdysi na závěr jejího výcviku sterilizována. Banner ale stejně musí odmítnout. Místo toho mu ale dojde, kde by mohl být Ultron. 

Ultron se dostal do laboratoře doktorky Helen Cho v Jižní Koreji, která se zná se Starkem. Byla také na večírku, kdy si nechal Ultron vytvořit narychlo tělo, aby se mohl ukázat. Slyšel tam, jak mluvila o regenerační rakvi a jemu došlo, že je to způsob, jak si vytvořit organické tělo. Na místě je i Quicksilver a Scarlet Witch a Ultron má navíc Lokiho žezlo. Tím nejprve ovládl mysl doktorky a poté z něj vyjmul kámen nekonečna. Ten pak tělu vložil na čelo. Scarlet Witch ale zjistila, že Ultron neplánuje jen pobít Avengers, ale zničit celý svět. Proto vrátila zpět zdravou mysl doktorce, která odpojila rakev. Ultron ji zasáhl svým paprskem, ale to už Quicksilver chytil sestru a v mžiku byl pryč. 

Ultron nasedl i s rakví do kamionu z laboratoře, ale všimli si ho Avengers, kteří chvíli po jeho odjezdu dorazili. Captain America mu skočí na střechu a vnikne dovnitř, načež se popere s Ultronem, ale jeho štít skončí na silnici. Ten ale sebere Black Widow, kterou vyložil Hawkeye ze stíhačky společně s motorkou. Rogersovi navíc ještě pomůže Quicksilver, který se zničehonic objeví a v obrovské rychlosti do Ultrona vrazí. Nicméně dva Ultronovi pohůnci, jež tvoří Starkovi roboti, podepřou kamion a vynesou ho do vzduchu, nicméně i s Black Widow, která je uvnitř. 

Hawkeye k nim ale přiletí se stíhačkou, zatímco Romanovová vyskočí i s rakví z kamionu a míří přímo do stíhačky. Rakev tam dopadne, ovšem létající Ultron ji na poslední chvíli chytí za nohu a odletí s ní pryč. Captain America se setká s Quicksilverem a Scarlet Witch a druhá jmenovaná vyjádří své obavy z toho, co hodlá s rakví udělat Tony Stark. Jsou oprávněné, protože Stark hodlá napravit svůj neúspěch s Ultronem a spolupracuje i s Bannerem. Chce přenést mysl JARVISe, který ve skutečnosti přežil do onoho těla, které ale není ještě připraveno. Dvojčata s Captainem Americou tam co nejrychleji dorazí, aby mu v tom zabránili, ale všechny předčí Thor, který najednou přiletí a vpálí do rakve velké množství blesků z jeho kladiva. 

Odpovědi, které našel, mu totiž řekly, že ono tělo může jako jediné porazit Ultrona. Z rakve ale najednou ono tělo vyskočí a dokonce umí létat. Protože je na straně, na které je život, přidá se k Avengers. Skupinu ale také čeká překvapivé zjištění, a to, že tento hrdina, jménem Vision také dokáže zdvihnout Thorovo kladivo. Nyní jsou s nimi i Quicksilver a Scarlet Witch, kteří se nyní s Avengers připraví na záchranu Black Widow a na útok na Ultrona. 

Ultron se vrátil do Sokovie, kde se nachází Struckerovo sídlo. Jeho velkým plánem je zdvihnout celou Sokovii do vzduchu za pomoci neuvěřitelného množství trysek a potřebného zařízení, aby ji poté mohl z obrovské výšky svrhnout jako meteorit zpátky. Avengers už ale dorazili, jenže musí svádět velkou bitvu se všemi Ultronovými roboty, kterých není zrovna málo. Banner vysvobodí Black Widow, která ho políbí, ale když se Sokovie zvedá, strčí ho dolů, protože momentálně potřebuje Hulka a ne Bannera. Ultron se ale navíc vyztužil vibraniem, které získal od Klaua a nyní je dokonce i větší. Po delších bojích všude možně po městě se všichni Avengers včetně Visiona shromáždili v jakési kopuli, kde se utkali proti všemu, co Ultron má. 

V bitevní vřavě je Ultron přemožen a čelí třem mocným paprskům - Thorovým bleskům, laseru Iron Mana a paprsku z kamene nekonečna, který vysílá Vision z čela. Je přemožen a snaží se začít vyjednávat, ale zčistajasna se tam objeví Hulk, který ho jedinou ranou odmrští do nedohledna. Chvíli poté se na místě objeví Nick Fury, opět jako velitel S.H.I.E.L.D.u s jejich Helicarrierem a pomocí záchranných letounů chce evakuovat všechny civilisty. Postupně se jim to daří, na pomoc přilétá i Rhodey jako War Machine, který odstřeluje utíkající roboty. Ultron se ale zmocnil stíhačky Avengers, s níž teď letí nad Sokovií a střílí po hrdinech. Captain America a Thor měli štěstí, ale nyní se Ultron obrátil na Hawkeye, který se sám vydal zachránit zapomenutého chlapce, zatímco všichni už byli napěchovaní v záchranných letounech. 

Hawkeye byl v koncích, proto se jen obrátil zády a tělem chránil chlapce, ale najednou byl zachráněn. Odnikud se najednou přihnal Quicksilver, který před ně hodil neprodyšnou bariéru, ale když díky své rychlosti viděl ještě zbylé kulky, letící na Hawkeye, rozhodl se je pochytat vlastním tělem. Když se Hawkeye otočil, spatřil jej, jak padá mrtev k zemi, když vyměnil svůj život za ten jeho. Jeho smrt viděla i jeho sestra, jejíž moc explodovala žalem a vztekem a zničila většinu zbylých robotů. Nedlouho poté byl ale aktivován spínač, který spustí Sokovii dolů. Ještě předtím ale Ultrona zničehonic vyhodil ze stíhačky Hulk, který mu tam skočil. Scarlet Witch k němu po dopadu přišla s nezájmem o to, že tam zemře také přišla k němu a vytrhla mu z těla zdroj. Měla ovšem štěstí, odtamtud ji na poslední chvíli zachránil Vision. 

Iron Man poté s asistencí Thora nechal rozstřelit letící Sokovii na miliony kousků, které by neměly tak drtivý dopad na svět. Quicksilverovo tělo bylo vzato záchranným člunem, ale jediný Hulk, který byl nabrán stíhačkou neodletěl s nimi. Nedbal na pokyny Black Widow a ve své zelené podobě odletěl pryč. Ultron byl ale stále na živu, unikl v posledním robotickém těle, schopného pohybu, ale zastavil ho Vision. Ten poté pomocí kamene nekonečna, jež je schopen ovládat mysl, jediným silným paprskem nadobro usmrtil Ultrona. Všichni poté v pořádku dorazili zpět na zem a bylo zřízeno nové centrální středisko Avengers. Thor se ovšem rozhodl vrátit na Asgard, přičemž Hawkeye pro změnu ke své rodině. Na neurčito se také vzdálil Tony Stark, který si vzal příklad právě z Bartona. To ale nyní nemusí tolik vadit, protože tým má nyní nové členy, kteří jsou připraveni bez váhání bojovat proti zlu. 

Potitulková scéna ukáže Thanose, který získal rukavici, jež slouží k absorbování kamenů nekonečna a je nyní nad slunce jasnější, že mu jde o to, všechny kameny získat a vládnout vesmíru. 

Obsazení Editovat

Tony Stark/Iron Man- Robert Downey Jr.

Steve Rogers/Captain America- Chris Evans

Thor- Chris Hemsworth

Bruce Banner/Hulk- Mark Ruffalo

Natasha Romanoff/Black Widow-Scarlett Johansson

Clint Barton/Hawkeye- Jeremy Renner

Nick Fury- Samuel L. Jackson

Maria Hill- Cobie Smulders

Ultron- James Spader

Pietro Maximoff/Quicksilver- Aaron-Taylor Johnson

Wanda Maximoff/Scarlet Witch- Elizabeth Olsen

Wolfgang von StruckerThomas Kretschmann

James Rhodes/War Machine- Don Cheadle

J.A.R.V.I.S./Vision- Paul Bettany

Erik Selvig-Stellan Skarsgård

Laura Barton- Linda Cardellini

Peggy Carter- Hayley Atwell

Ullyses Klaue- Andy Serkis

Heimdall- Idris Elba

Sam Wilson/Falcon-Anthony Mackie

Helen Cho-Claudia Kim

List- Henry Goodman

Cameron Klein- Aaron Himelstein

Thanos- Josh Brolin

F.R.I.D.A.Y.Kerry Condon

Informátor PozorovatelůStan Lee

Počet smrtí ve filmu Editovat

  1. neznámý pracovník Hydry- zabit Hawkeyem
  4. neznámý pracovník Hydry- zabit Black Widow
  6. neznámý pracovník Hydry- zabit Thorem
  18. neznámý pracovník Hydry- zabit Captainem Americou
  19. neznámý pracovník Hydry- zabit
  23. neznámý pracovník Hydry- zabit Iron Manem
  25. neznámý pracovník Hydry- zabit Hulkem
  48. neznámý pracovník Hydry- zastřelen Black Widow
  104. List- zabit Iron Manem
  105. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  106. neznámý Ultron Sentry- zničen Iron Manem
  107. neznámý Ultron Sentry- zničen Captain Americou
  108. Ultron- zničen Thorem (mysl přenesena)
  109. Wolfgang von Strucker- zabit Ultronem
  110. neznámý žoldák- zabit Hawkeyem
  111. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  112. neznámý žoldák- zabit Captain Americou
  115. neznámý žoldák- zabit Thorem
  116. neznámý žoldák- zabit Hawkeyem
  117. neznámý žoldák- zabit Hawkeyem
  118. neznámý žoldák- zabit Hawkeyem
  119. neznámý žoldák- zabit Hawkeyem
  120. neznámý žoldák- zabit Hawkeyem
  121. neznámý muž- zastřelen Black Widow
  122. neznámý asgarďan- zabit Thorem (vize)
  123. Ultron- zničen Iron Manem (mysl přenesena)
  124. neznámý člen Johanesburgské policie zabit Hulkem
  126. neznámý vědec- zastřelen Ultron Sentryem
  129. neznámý člověk- zabit Ultronem
  130. neznámý člověk- zabit Ultronem
  131. neznámý člověk- zabit Ultronem
  132. Ultron- zničen sám sebou (mysl přenesena)
  134. neznámý Ultron Sentry- zničen Hawkeyem
  137. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  138. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  139. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  140. neznámý Ultron Sentry- zničen Quicksilverem
  152. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  153. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  155. neznámý Ultron Sentry- zničen Scarlet Witch
  157. neznámý Ultron Sentry- sebevražedný nálet
  160. neznámý Ultron Sentry- zničen Black Widow
  161. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  162. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  163. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  164. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  165. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  166. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  167. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  168. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  169. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  170. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  171. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  172. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  173. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  174. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  175. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  176. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  177. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  178. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  179. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  180. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  181. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  182. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  183. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  184. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  185. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  186. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  187. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  188. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  189. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  207. neznámý Ultron Sentry- zničen War Machinem
  212. neznámý Ultron Sentry- zničen Nickem Furym
  216. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  218. neznámý Ultron Sentry- zničen Visionem
  222. neznámý Ultron Sentry- přejet Hawkeyem
  229. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  230. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  234. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  235. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  241. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  260. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  261. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  284. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  285. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  286. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  287. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  290. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  291. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  292. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  293. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  294. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  295. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  296. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  297. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  299. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  303. neznámý Ultron Sentry- zničen Scarlet Witch a Iron Manem
  304. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  305. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  306. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  310. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  311. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  315. neznámý Ultron Sentry- zničen Hulkem
  320. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  321. neznámý Ultron Sentry- zničen Thorem
  329. neznámý policista- prostřílen Ultronem
  330. Quicksilver- zastřelen Ultronem
  331. Ultron- zničen Scarlet Witch (mysl přenesena)
  332. Ultron- zničen Visionem